close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע השקעות אלטרנטיביות הפכו להיות פופולאריות?

מערכת שורשט אלול, תשפא17/08/2021

הגיוון של השקעות אלטרנטיביות הוא גיוון שלא תוכלו למצוא באף אפיק השקעה אחר...

תגיות:
כל מי שעשה את הצעדים הראשונים שלו בעולם ההשקעות שמע על השקעות אלטרנטיביות. בשנים האחרונות אפשר להגיד בפה מלא כי מדובר על אפיק ההשקעה המועדף על כולם. לא מעט אנשים שמחפשים היכן להשקיע את הכסף שלהם בוחרים באפשרות הזאת. מכאן עולה השאלה – מה הופך את האפשרות הזאת לאפשרות מועדפת? הרי לא סתם אנשים בוחרים לשים את הכסף שלהם דווקא בהשקעות מהסוג הזה. לשמחתכם אתם לא צריכים להישאר ללא תשובה לשאלה החשובה הזאת. עוד לפני שתתחילו להשקיע בהשקעות מהסוג הזה, תוכלו להבין מה מייחד אותן.

השקעות אלטרנטיביות הן השקעות יציבות
אחד מהחסרונות
הכי בולטים של ההשקעות הרגילות הוא חוסר היציבות שלהם. כל מי שמשקיע בבורסה או במקומות אחרים יודע כי העתיד לא ברור. מצד אחד יכולים להיות רווחים גדולים מאוד, ומצד שני עלולות להיות ירידות משמעותיות. את הדבר הזה לא תוכלו למצוא אם תחליטו להשקיע את הכסף על השקעה אלטרנטיבית. השקעות שכאלה ידועות כהשקעות יציבות במיוחד. כאלה שלא אמורות להביא איתן שינוים מרחיקי לכת לטובה אך בעיקר לרעה. תוכלו ללכת לישון בשקט בידיעה שהכסף שלכם נמצא במקום שלא אמור להיות בעייתי.

לכל משקיע יש אפשרויות השקעה רבות
הגיוון של השקעות אלטרנטיביות הוא גיוון שלא תוכלו למצוא באף אפיק השקעה אחר. זה עוד פרמטר שהופך את האפשרות הזאת לאפשרות מובילה. משקיעים שרוצים קצת יותר גיוון מבינים כי הם מוכרחים ללכת על האפשרות הזאת. הרי להשקיע את הכסף כל פעם באותו המקום זה עשוי להיות מעט משעמם. יש כאלה שללא עניין יעדיפו לשמור מרחק מכל העולם הזה של ההשקעות. כעת יש לכם אפשרות לגרום לכל השקעה להיות יותר מעניינת מאשר ההשקעה שקדמה לה. תוכלו למצוא את עצמכם שמים את הכסף במקומות שעושים לכם טוב.

ישנה אפשרות להרוויח לא מעט
זה נכון שלפעמים תמצאו את עצמכם דורכים במקום כאשר מדובר על השקעות אלטרנטיביות. לא כל השקעה תביא איתה אחוזי רווח גבוהים כמו השקעות אחרות שבהם ניתן להתעשר. אך גם כאן כבר שמענו לא מעט סיפורים על אנשים שהרוויחו לא מעט. אם תדעו לבחור את ההשקעות הנכונות גם אתם תוכלו להרוויח המון. אנו לא מדברים על אלפי שקלים, יש כאלה שמרוויחים עשרות ומאות אלפי שקלים. העניין הוא רק לדעת לעשות את הבחירה הנכונה מבין ההיצע הקיים.

המיסוי כבר לא מהווה מכשול גדול
בעבר השקעות אלטרנטיביות היו מגיעות ביחד עם מיסוי גבוה. המשמעות היא שלא הייתם מצליחים להרוויח כל כך הרבה כסף מההשקעות השונות. אך כיום תמונת המצב השתנה באופן די משמעותי, ויש לא מעט הטבות בהקשר הזה. המשמעות היא שגם אם תרוויחו סכומים גבוהים, המיסוי לא יהיה כל כך גבוה. העניין הוא שלכל סוג של השקעה יש מדיניות מיסוי מעט שונה, ולכן קשה מאוד לתת תשובה חד משמעית.

ניתן למכור השקעות אלטרנטיביות בכל רגע
החלטתם כי השקעות זה לא בשבילכם? אין עם זה שום בעיה, תוכלו למכור את ההשקעות האלטרנטיביות בכל זמן. המשמעות היא שתוכלו לחזור לנקודה שבה אתם נמצאים היום ללא כל חשש. האפשרות הזאת עשויה להקל על לא מעט משקיעים שונים. כאלה שרוצים לעשות את הצעד המשמעותי הזה, אך לא בטוחים כי הוא מתאים להם. הכי חשוב שתהיה לכם את האפשרות לחזור בדיוק אל הנקודה שבה אתם נמצאים היום. אף אחד לא יכריח אתכם להמשיך להשקיע בתחום שלא מעניין אתכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה